Skip to main content

KLPac dan Puasa

Hi Rakan-rakan !  (dengan nada gumbiraa)


Okay, first of all Selamat Menyambut Ramadan to all !


Right, just a quick post for tonight.. errr, does 2am counts?


                             ***********


It's puasa people! yeah everybody knew about it already. Next.


Margeras Holdings just finished our 2nd Malaysian Composer Series Concert at KLPac last Sat and Sun. Concert went very well. Had a great time performing with all of my sidekicks. Last year , only 4 of Margeras girls get the chance to perform in the concert. Alhamdulillah this year is our luck get to perform together-gether again in the concert. Sadly, Aimi and Yasmin couldn't join us. But they did their job well as the audience at the seats in front. 2points for u gals ! HAHA


Though its tiring with all those rehearsals, lack of sleeps, lack of fooooodds, lack of rest, lack of money, lack of ............ leklu ! Tapi apethehal..... we enjoyed the show so much ! Huhhh

dan paling best, balik consert je baru teringat yg esoknya dah start puasa which was last Monday. okay, dah boleh stop ber-sosialisasi untuk sebulan. kthanxbai !

sebelum tuuuu ; juadah sahur hari ini ...

                                                          rehearsals !





                                           in concert ;








                                         
                                           luar dalam pembikinan ;




                                                            spread the lovee ;



especially this two love birds!




                                          *buat derk je pasal 3pax aku tuh ye =,=''


**sshhhh, dont say this out loud ; but ya'll know how much i lebiu aite ? (eeuwww gewdixx nyewww nk cakap) huhu




HAPPY FASTING TO ALL MUSLIMS OUT THERE ! :)




# ingin mengenali siapakah ahli-ahli lembaga Margera Holdings ? tekan sini !

Comments

Popular posts from this blog

thoughts

    "My words fly up, my thoughts remain below : words without thoughts never to heaven go"   "..to be true to myself, to be the person that was on the inside of me, and not play games. That's what I'm trying to do mostly in the whole world, is to not bullshit myself and not bullshit anybody else."  -janis joplin-                  #shit, it happens again.

post panjang lebar

Seperti biasa, aku kalau main blog-blog ni memang tak kan nya nak update hari-hari/weekly/monthly/yearly/ dan segala tok nenek-ly dia la. Sebabnya aku bukan jenis hari-hari ada idea nak tulis pasal apa, nak ngumpat pasal siapa hari ni, nak bagi nasehat pasal apa, nak share apa aku buat hari ni dan sebagainya ( walaupun hakikatnya aku memang kalau bole nak bitaw satu dunia apa ada dalam paleotak aku) HAHA. Tapi apethehal, aku nak gak tulis pasal benda ni hari ni. Oh, benda ni dah berlaku dekat seminggu lebih kot. Tapi idea yang nak dilontarkan baru muncul. So boo kan jela aku weh. aku tak kesah.. huwaaaa Aite, dis post is about our femes Ms. Kiasu on earth, Shinkoi ! hehe Shiinks jgn mare, kalau taknak aku bunuh kau :)))) Ohya, sebenarnya Shiinkye ni baru menjejakkan kakinya ke alam doplohan. Selamat Datang dek. Haa, ni nak cerita sikit sebanyak la ape kitorang dah bagi kat dia masa hari terakhir dia berusia 19 tahun tu. Memandangkan dia masih freshie (dalam Margera dan alam 20...

Sebab Aku Happy Pasal Dia

Salam Ramadhan ! Aite, post pg ni takda kena mngena ngn pape aktiviti ke ape. Baru pas sahur ngn hausmate, pastu tak boleh smbung tido dah, Kacau tul la mata ni. Hmmm, Just something that came across on my mind like 2seconds ago. Pastu trus capai keyboard, taip ! HAHA Entah kenapa, aku rasa happy sangat tuk kawan-kawan aku skang. Sejak akhir-akhir ni aku asyik2 tersengih bila tgk gelagat kawan-kawan. Baik laki baik pompuan. Yg ada buat panas hati pun ada la, tp nehhhhh...forgot bout it . Tapi yg pasti, for Margeras, I am too happy for you girls ! (dah macam mak-mak la plak gaya) Let's start with.............................. AIMI she has been a great friend to me.  No offense, dia lah antara paling dekat ngn aku. dah dekat 2tahun kita tido sebilik,sekatil,sebantal. Luar dalam aku dia tahu, aku pun tahu luar dalam dia. Sebelum Alia pindah masuk Banglo Kurau, dia la satu-satunya peneman setia aku kat banglo. Mana pergi kita dua jee (nak g dapur kita dua,usha dapur ...