Skip to main content

thoughts



    "My words fly up, my thoughts remain below : words without thoughts never to heaven go"




  "..to be true to myself, to be the person that was on the inside of me, and not play games. That's what I'm trying to do mostly in the whole world, is to not bullshit myself and not bullshit anybody else."  -janis joplin-               








  #shit, it happens again.

Comments

Syamira Ismail said…
bam di tagg di entri syaaa!!
Bam Idris said…
yeke? huhu thanks syaa for tagging me up:)

btw,can't wait for yr new post .

Popular posts from this blog

post panjang lebar

Seperti biasa, aku kalau main blog-blog ni memang tak kan nya nak update hari-hari/weekly/monthly/yearly/ dan segala tok nenek-ly dia la. Sebabnya aku bukan jenis hari-hari ada idea nak tulis pasal apa, nak ngumpat pasal siapa hari ni, nak bagi nasehat pasal apa, nak share apa aku buat hari ni dan sebagainya ( walaupun hakikatnya aku memang kalau bole nak bitaw satu dunia apa ada dalam paleotak aku) HAHA. Tapi apethehal, aku nak gak tulis pasal benda ni hari ni. Oh, benda ni dah berlaku dekat seminggu lebih kot. Tapi idea yang nak dilontarkan baru muncul. So boo kan jela aku weh. aku tak kesah.. huwaaaa Aite, dis post is about our femes Ms. Kiasu on earth, Shinkoi ! hehe Shiinks jgn mare, kalau taknak aku bunuh kau :)))) Ohya, sebenarnya Shiinkye ni baru menjejakkan kakinya ke alam doplohan. Selamat Datang dek. Haa, ni nak cerita sikit sebanyak la ape kitorang dah bagi kat dia masa hari terakhir dia berusia 19 tahun tu. Memandangkan dia masih freshie (dalam Margera dan alam 20...

Sebab Aku Happy Pasal Dia

Salam Ramadhan ! Aite, post pg ni takda kena mngena ngn pape aktiviti ke ape. Baru pas sahur ngn hausmate, pastu tak boleh smbung tido dah, Kacau tul la mata ni. Hmmm, Just something that came across on my mind like 2seconds ago. Pastu trus capai keyboard, taip ! HAHA Entah kenapa, aku rasa happy sangat tuk kawan-kawan aku skang. Sejak akhir-akhir ni aku asyik2 tersengih bila tgk gelagat kawan-kawan. Baik laki baik pompuan. Yg ada buat panas hati pun ada la, tp nehhhhh...forgot bout it . Tapi yg pasti, for Margeras, I am too happy for you girls ! (dah macam mak-mak la plak gaya) Let's start with.............................. AIMI she has been a great friend to me.  No offense, dia lah antara paling dekat ngn aku. dah dekat 2tahun kita tido sebilik,sekatil,sebantal. Luar dalam aku dia tahu, aku pun tahu luar dalam dia. Sebelum Alia pindah masuk Banglo Kurau, dia la satu-satunya peneman setia aku kat banglo. Mana pergi kita dua jee (nak g dapur kita dua,usha dapur ...