Skip to main content

Mixed Feelings

Sometimes I just wanted to yell out what i am feeling inside me, be it happiness, sadness, anger or even telling jokes. And thinking about conveying feelings and emotions, i wish i know the exact things what to do when it comes to this matter. I don't know, am i a robot or something? Or did i just have no heart at all?

I've been doing a lot of thinking lately, but nothing seems to be enlighten me with a good strike! At the end of the day, i'm just yet a worthless-no visionary-heartless-penniless girl/daughter/friend. a parent would asked for. Entah, is it me or the universe been rejecting me :(

I wish i am one of those normal human beings on earth who would chase their dreams, go for whatever it takes to be on top of the world, and taking all the risks, being worth to the family and friends and importantly, be own self. Be happy, be spontaneous at times, be angry, be a good listener and talker, be a person/shoulder that people could cry on, do charity works, be a good daughter, and be a good servant to Allah S.w.T. (only there's always syaitonirojiim bertenggek atas kepala that i've  no idea when would i taubat nasuha. Nothing to be proud of tho )

Comments

Popular posts from this blog

C O O L S T U F F S

Aku nak jadi hebat ! Tapi...tak taw camna. Cara tu ada, tapi malas ! tu yang leceh nak layan.  HAHA ! Sem depan dah masuk final year. tapi rasa cam nak kembali ke zaman part1 dolu-dolu. Sebab apa, sebab dia bessttt ! n yeahh, 2010 has come to an end. tak berapa pasti sama ada apa yang aku impikan selama tahun ni pernah aku kecapi ke tak . * sebab banyak sgt main entah yang baik dan yang buruk,pahit manis tawar masin sume ada. tipu lah kalau takda. idup kat utan pun ada macam-macam halangan dan cobaan.  2010.. banyak habiskan masa dengan kawan-kawan a.k.a pengikut setia dan anak buah . * sebab aku kan boss HAHA  ! korang taw kan betapa dalamnya cinta aku kat korang ? so paham-paham la situasi masing2 ya. *yang mana slalukenabuli tu, tu tanda sayang aku kat kome. Rasa tak cukup selama 3sem kte ber-blood brader n sister ekk. hopefully kawankapal kita kekal sampai semua dah tua ganyut, tu baru betul-betul berkawan ! Insya-Allah k. nak citer banyak-banyak pasal korang pun watpe kan

Nota dari Bulan

Tajuk tanak epic lagi kan.  :) Yup, memang aku dari bulan. Sebab tu lama tak buat onar dalam blog sendiri. Niat hati kalau bole nak menulis 24/7 jam satu hari, tapi niat tolak tepi. Dah tak jadi ape ! HAHA. ikutkan hati gak, kalau bole nak cerita semua ape yg aku dah buat selama menghilang sebulan dua ni. Tapi, jgn jadi bodo la, citer dah basi kot. Skang tengah heboh pasal cita Kim Kardashian cerai and Kehambaran Anugerah Skrin 2011 kot, takan aku nak sembang kencang pasal Norman Hakim kawen kot. takda la lama sgt, tp hmmm pape kau lah nak. xoxo . Balik balik pada cerita bulan, (hakikatnya takda kaitan). Selama kawan menghilang ni, sebenarnya sebab malas. Takda idea, kepala kosong, buntu dan lain-lain lagi. Memang best duk menulis, taip hari-hari itu ini apa kita buat seharian, tapi bagi aku payah la. Sejak dua menjak tiga menjak ni, aku rajin blogwalking. Entah, dah bosan sangat kot. and pada masa yang sama saja mencari idea how to make mine is more interesting. Still, sekarang pu

Aku Nekad !

Puasa is just around the corner people ! Sudahkah anda ganti puasa-puasa anda yg lepas ? Sudahkan cukup anda melayan napsu makan anda sebelum-sebelum ini ? Sudahkah itu dan ini ? ,,,,,,,,, Ahhh sudahlah. Aku dah agak bersedia untuk menahan napsu makan aku sebulan dua ni. Aku nekad, aku nak try puasa penuh. Aku pun nekad untuk sekaligus meringankan sikit berat beban badan aku tahun ni. Aku nak lepas raya atleast aku leh muat pakai baju size S ! ehh jap, tu gila. Paling kurang size L laaa.. HAHA. Seluar plak, kalau boleh nak size 40, atau bawah lagi ? ohh itu tak mungkin. Tapi, ada kemungkinan gak kalau aku hari2 tepek Krim Mustajab satu badan. Agak-agak leh dapat susuk badan beyonce tak? HAHA itu drama semata la aku rasa.  =,= Apapun, Selamat Menyambut Kedatangan Ramadhan Al-Mubarak rakan-rakan ! #bad habits, please be kind to me this year, would you ?