Skip to main content
And so, nawaitu saumaghadin..

Aku ada strong feelings kata aku patut start writing balik. Not to please people or whatnot, but as a reminder for me in the future. Aku dapat rasa penyakit nyanyuk aku ni makin kronik sikit. Nasib nama masih ingat lagi. Haha. No, seriously just for fun to have my collections of memoirs that i have throughout my living years as an adult. Mana tau the future me tetiba datang ke apa kan, boleh refer sini nk tgk kronologi hidup camna. Hiks. Peace and out ✌️

Comments

Popular posts from this blog

$$%^^&*()*^@!##+_)(___)

CAN'T SLEEP !!!!!! HELP !! SOS !! ESOK AKU STUDIO EXAM LA GILA ! Wahai cik Mata, bole tak kau dengar rintihan hatiku yang berkumandang ni ? bole tak? bole tak ? pliss, nak aku merayu melutut pun aku sanggup. ;)

C O O L S T U F F S

Aku nak jadi hebat ! Tapi...tak taw camna. Cara tu ada, tapi malas ! tu yang leceh nak layan.  HAHA ! Sem depan dah masuk final year. tapi rasa cam nak kembali ke zaman part1 dolu-dolu. Sebab apa, sebab dia bessttt ! n yeahh, 2010 has come to an end. tak berapa pasti sama ada apa yang aku impikan selama tahun ni pernah aku kecapi ke tak . * sebab banyak sgt main entah yang baik dan yang buruk,pahit manis tawar masin sume ada. tipu lah kalau takda. idup kat utan pun ada macam-macam halangan dan cobaan.  2010.. banyak habiskan masa dengan kawan-kawan a.k.a pengikut setia dan anak buah . * sebab aku kan boss HAHA  ! korang taw kan betapa dalamnya cinta aku kat korang ? so paham-paham la situasi masing2 ya. *yang mana slalukenabuli tu, tu tanda sayang aku kat kome. Rasa tak cukup selama 3sem kte ber-blood brader n sister ekk. hopefully kawankapal kita kekal sampai semua dah tua ganyut, tu baru betul-betul berkawan ! Insya-Allah k. nak citer banyak-banyak pasal korang pun watpe kan

Mixed Feelings

Sometimes I just wanted to yell out what i am feeling inside me, be it happiness, sadness, anger or even telling jokes. And thinking about conveying feelings and emotions, i wish i know the exact things what to do when it comes to this matter. I don't know, am i a robot or something? Or did i just have no heart at all? I've been doing a lot of thinking lately, but nothing seems to be enlighten me with a good strike! At the end of the day, i'm just yet a worthless-no visionary-heartless-penniless girl/daughter/friend. a parent would asked for. Entah, is it me or the universe been rejecting me :( I wish i am one of those normal human beings on earth who would chase their dreams, go for whatever it takes to be on top of the world, and taking all the risks, being worth to the family and friends and importantly, be own self. Be happy, be spontaneous at times, be angry, be a good listener and talker, be a person/shoulder that people could cry on, do charity works, be a g